Hye . Welcome to my blog . Hope you enjoy reading it and do Follow . Thank You ♥

Monday, January 23, 2012


Tanggal 20 Januari merupakan tarikh dan hari yg sangat menyedihkan bagi pelajar pelajar SSI . Ayat tak payah nak mcm ni sangat eh ? okayy lah hari Jumaat harituh majlis perpisahan Cikgu Rosli dgn Pn Chong Lee Cheng . Tapi hari tu pon hari perpisahan budak budak yg nak pergi SBP :( sedihnyaa kita dgn dayah dgn cici kena tinggal . Takpe kita doakan kejayaan korang dekat sana . Takde siapa yg boleh memisahkan kita kecuali mati . InsyaAllah kita takkan lupakan awak dan kita harap awak semua tak lupakan kita .


Adlia

Adlia , even baru this year awak jadi deskmate kita tapi kita tak tau kenapa kita sedih sgt bila awak cakap awak akan pergi harituh . Sbb mungkin kita dah lama kenal awak then kita pon dah kawan lama . Lpas tuhh waktu cikgu shakir tanya awak , awak pindah tak ? awak cakap tak kot pon dah happy kan kita . Then tetiba awak dapat tawaran and kita tanya awak awak kata awak pergi . That moment kita tak tau nak cakap apa and kita rasa mcm nak pindah je dr sekolah tuh . Tapi awak kata jangan . Awak suruh kita jaga dayah . Dan kita pon kena kuatkan hati kita . Lagipon kita tau takkan punya mak kita nak pindahkan kita sekolah semata mata sbb kita takde kawan . Kita doakan yg terbaik untuk awak Adlia dekat sana . Pleasee jgn lupa kita and jaga diri tau dekat sana takde kita . Dah tak dapat nak gaduh lagi dengan awak . Tak dapat nak lawan siapa lukis Bio lagi cantik . Semua tuh akan jadi memori kayy ? Lastly , I love you
till jannah InsyaAllah


Lyana

Lyana , kita kawan dgn awak since kita Orentasi lagi kan ? tapi time tuh tak rapat and time tuh awak omel sangat sbb awak sorang je yg pakai tudung putih time tuh hahah . nasib baik awak tak tukar aliran kalau tak mesti tak dapat rapat dgn kiteorang kan ? then kita start rapat bila kita satu kelas dgn awak time Form 3 kan ? Time tuh awak jadi ketua yg sangat garang hahha and bila awak dah marah kita layankan aje . Sorry kalau kita ada buat salah or apa apa yg awak terasa haha contoh kotorkan baju awak time lawatan hehe sorry ehh . Lpas ni dah tak dpt buat lagi benda tuh semua . Habislahh lepas ni kena basuh baju sendiri semua sendiri habislahh . Nanti dah dapat kawan baru jgn lupa kiteorang tauu . Nanti kita suruh topek jaga kan awak dekat seseri tu ehh ? Jauhnyaa yana KL dgn JB . mesti nanti rindu gila dekat awak . Takpelah ini untuk kejayaan and masa depan awak kann ? So kita wish awak gusluck and i love you till jannah InsyaAllah


Aina


Ainaaa my babyyy ! Dulu kan serious kita cakap masa Form 2 sebelah mata pon kita tak pandang . haha sebab time tuh kan awak rapat dgn Aliyah kan so kita rasa time tuhh awak sombong gila dgn kita . Dgn kau buat mukanyaa lagi hahah . Tapi orang kata tak kenal maka tak cinta kan ? So end year of Form 2 kita mula rapat dgn awak kann . so kenal kenal kenal then kita couple . Euwww lesboo haha takdelahh kita rapat tapi tak tau mcm mana . hahaha Naik Form 3 haa lagilah gila aku dgn kauu. Pergi mana mana boleh lah nak cakap berkepit . Time lawatan ingat lagi kita byk dgn awak kann . Time dekat waterworld , dekat melaka parade kita dating makan KFC sbb yg lain semua makan Mcd :'D . Ingat tak waktu yg kita tumpang awak pergi CS tuh , awak kata kalau awak dapat asrama pon awak tak pergi , tapi takpe kita paham even people change so why not you kan ? Keputusan memang selalu berubah ubahh sbb time tuh kita tak tak tau apa yg terbaik untuk kita kan . Aina kita doakan yg terbaik lpas nni dah takde dah tweet dgn awak lagi . Awak balik baru ada . hee I love you till jannah InsyaAllah

Ameera

Ameera sayang , Form 1 Form 2 aku duduk depan kau dgn cici kan ? Byk gila aku meroyan dgn kau and even sometimes rahsia aku , aku bgtau kau . Kau kawan aku and aku rasa akalau aku tak bgtau mcm psstt ishh tak tau nak cakap . Tapi memang first time kau tegur aku dekat perhimpunan masa Form 1 mmg aku tau kau baik . Ingat tak ? Time tuhh aku dtg lmbatt haha first day dah dtg lmbat kan ? ermm okayy siapa tak kenal . haha then ingat tak kita skype pasal hanis pasal fit haha bnyak lagi kan . Semua tuh dg kau takkan aku lupa . Sekali dgr kau nak pindahh pulak . Jaga diri eh dekat sana . Nanti balik dtg rumah aku mak aku masak hehehe . Belajar rerajin tauu . Lpas SPM insyaAllah kita jumpa lagi . :* I love you till jannah InsyaAllah





Cici dayah chaq ain ainaaul azwa and ada lagi yg tinggal tuh , please stay with me . Lpas ni kita sama sama . Dalam kelas aku tak tau lah mcm mana sbb adlia dah takde tapi insyaAllah aku akan ada deskmate baru , Nashrah . So nanti aku duduk dgn dia . Lpas ni kalau nak pergi mana mana mesti kena tunggu dayah . Pergi latihan rumah sukan , badminton balik pkol 5 semua dgn dayah . and cici . Lpas ni dah tak meriah mcm dulu lagi tapi takpe kita akan memeriahkan keadaan dgn semua semua yg tinggal okayy . So last word dr kita selamat belajar , selamat di sana dah jangan lupakan kiteorang . I 'll miss you


Le memoris will always be a memories :


A friendship can weather most things and thrive in thin soil; but it needs a little mulch of letters and phone calls and small, silly presents every so often - just to save it from drying out completely.













A friend should be one in whose understanding and virtue we can equally confide, and whose opinion we can value at once for its justness and its sincerity.


Assalamualaikum :*

Sayang awak . Datang Lagi ♥